skip to Main Content

Coolblue – Meten is weten

Wat is het geheim achter het succes van Coolblue? Voor een online aankoop is de ‘top-of-mind’ webshop om te bezoeken bij veel mensen bol.com. Dat er een andere partij zou komen die als concurrent van bol.com zou fungeren was niet…

Lees meer

Efteling – Wachtend op weg naar succes

Bij de Efteling is de ervaring van de bezoekers de belangrijkste graadmeter voor succes. De bezoekers moeten meer dan ‘tevreden’ naar huis gaan, namelijk verwonderd! Welk effect hebben de wachttijden op deze verwondering? Gastverwondering Om goed in te kunnen spelen…

Lees meer

UPS – Doing it the right way

Bij de keuze van de beste route om van A naar B te komen houd je rekening met het verkeer, met het aantal verkeerslichten op de route, of misschien wel met beide. Je wilt op tijd om je bestemming komen,…

Lees meer

Anoniem – Advies: Kosten omhoog!

Onlangs kwam een ondernemer naar ons toe met de dringende vraag om zijn kosten posten onder de loep te nemen. De financiële data analyse die volgde wees uit dat de grootste en stijgende post de telefoonkosten van zijn medewerkers zijn.…

Lees meer
Back To Top